حمل بار و اثاثیه منزل باربری مشهد به کاشمر خاور نیسان
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه منزل باربری مشهد به کاشمر خاور نیسان

اگر تصمیم دارید از مشهد به شهر کاشمر اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و یا می خواهید کالای اداری و تجاری و یا تولیدات کارخانه خود را به شهر کاشمر ارسال و منتقل نمایید ما به شما مژده می دهیم که موسسه حمل و نقل باربری مشهد بنا به دلایلی که در زیر اشاره خواهد شده بهترین باربری می باشد که این وظیفه را با کمال میل قبول می نماید

1- باربری مشهد به ادعای خود مشتریان ما ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار شهری و بین شهری و به طور خاص مسیر مشهد به کاشمر را در بین تمام شرکت های باربری ارائه می نماید.

2- باربری مشهد با نام تجاری نتسان به جهت داشتن ناوگان مدرن از انواع خودروهای سبک و سنگین مدل بالا, در کلاس مجهزترین باربری های کشور محسوب می شود از جمله این خودروها می توان به خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

3- وجود کارگران و نیروهای جوان متعهد با اخلاق و از همه مهمتر با سابقه طولانی در زمین حمل و جابجایی انواع اسباب و اثاثیه سبک و  سنگین باعث شده است که یکی از مطمئن ترین و مورد اعتماد ترین اکیپ ها را در اختیار داشته باشد.

4- صدور بارنامه معتبر و همچنین بیمه نامه معتبر برای تمامی مسیرهای شهری و بین شهری از جمله حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر باعث ایجاد آسودگی خاطر برای مشتریان بوده است.

5- در کنار موارد فوق میتوان به خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه – باز و بسته نمودن پرده لوستر و ... – حمل بارهای سنگین مانند پیانو گاوصندوق میزهای نهار خوری بزرگ یخچال ساید نیز اشاره نمود.

کاشمر با نام تاریخی کشمر مرکز شهرستان کاشمر، در شرق ایران و جنوب غربی استان خراسان رضوی و در حدود ۲۴۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد. این شهر یکی از شهر‌های باستانی ایران می‌باشد. از محصولات مهم این شهر می‌توان به زعفران، انواع مختلف انگور، انار، کشمش، و فرش دستباف اشاره کرد.

در حال حاضر کاشمر دارای پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور کاشمر، دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر، دانشگاه جهاد دانشگاهی کاشمر، مرکز آموزش عالی کاشمر و دانشکده پرستاری می‌باشد. قالی‌بافی، زیلوبافی، گیوه بافی، تهیه پارچه‌های دست‌باف و بافتن چادرشب ابریشمی مهم‌ترین صنایع دستی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۰۲٬۲۸۲ نفر (در ۳۱٬۷۷۵ خانوار) بوده ‌است.

جهت نقل مکان و حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر توسط باربری مشهد باید مسافت 234 کیلومتر را طی نماییم که این مسافت فاصله زمانی براساس سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت حدودا 2 ساعت و 23 دقیقه می باشد.

حال با توضیحات فوق انصافا متقاعد خواهید شد که باربری مشهد بهترین گزینه برای حمل بار و اثاثیه از مشهد به کاشمر می باشد در مورد باربری مشهد که عضو مجاز اتحادیه حمل و نقل می باشد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت جهت ارائه سرویس های منظم و بدون حاشیه و از طرفی ارزان برنامه ریزی گسترده نمود که خوشبختانه اکنون به تمام اهداف و برنامه های خود رسیده است. 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: